Ezmag seni çok iyi anlıyorum bende öyleydim inan bak tam yendim 3.ay sonra hamile kaldım bende çok korkup kasıyordum kendimi ilk hamileliğimde hele ama biraz beyinle alkalı gerçekten kafan ne kadar rahatsa o kadar az acı çekiyorsun kendini kasma çok acımaz doktorunda anlayışla sakin davrandımı tamamdır.benim ki çok kibardı korkma acımıycak deyip yavaşca yapmıştı.