Srfe _Hill_ senden de canım evet erken oldu bugün 11 haftalık olduk zaman geçmiyor gibi geliyor ama şöyle gerye bakınca oo cabuk geçmiş diyorsun suan senin içinde bir günler geçmez ama birkaç haftaya ne cabuk geçti dersin inşallah ☺️🥰
_Hill_ Srfe yaa ne mutlu sana kuzum allahım banada nasip eder öyle demeyi inşallah 🥰🥰Zaman geçse bir an önce diyorum senin dediğin gibi😊😊
_Hill_ yasemin9222 yok kuzum yarın akşam vericem 12.gün olsun dedim😊ama göğüs hassasiyeti ara ara mide bulantısı yaşıyorum bide kasıklarım özellikle sol tarafa aniden kramp ve batma yaşıyorum.Belirtiler bunlar hamileysem tabi😁kanda yükseldiğini görmeden inanmam hamile olduğuma😁😁
yasemin9222 _Hill_ hadi inslh hamilesindir ozeldemi vercen kan bazı devlet acillerinden almiyorlar diye okudum burada
_Hill_ yasemin9222 acilde vericem çok mide bulantım ve kasık ağrım var dicem mecbur yapıcaklar😁😁özelin acilinde çok para istiyorlar napim
yasemin9222 _Hill_ yani bencede öyle söyle doğru sonuçta 😀 başımda ağrıyor ilac almak istemiyorum hamile de olabilirim falan dersin
_Hill_ yasemin9222 verdim canım dün 2.3 çıktı idrar teslerinde hep çizgi çıkıyor.Adetime ya 5 yada 6 gün var biraz yükselmiş ama yükselirmi bilmiyorum.Bide idrarda yapılan gebelik tesleri en ufak değer artışında gösterebiliyormu?biraz kafam karıştı açıkçası🤷🏻♀️
yasemin9222 _Hill_ asilama olalı kac gün oldu adetini bekle istersen geçikirse 1 gün falan tekrar kan ver
_Hill_ yasemin9222 dün aşılamadan sonra 12. Gündü bugün 13. Gün kuzum yani adet geçikmesini bekliycem artık nasip kısmet🤲🏻Sende durumlar ne?
yasemin9222 _Hill_ bana 12 gün sonra kan değerine bak dediler 4 haziranda ben 23 mayısta asilama oldum. 5 in üzeri olması gerekliymiş inslh artar canım adetine kadar
_Hill_ yasemin9222 Hayırlısı canım artarsa artar artmazsada allahtan napalım 😊 İnşallah senin hemen tutmuşturda yüksek çıkar 🤲🏻
_Hill_ yasemin9222 anladım canım benim hala mide bulantım var ve sol kasığım ağrıyor ve batıyor.İşte herkesin belirtisi başka oluyor sanırım yada biz belirti arıyoruz bilmiyorum 😁
yasemin9222 _Hill_ onu bende düşünüyorum acaba psikolojik mi diyede inslh tutmuştur ikimizin de yarın olmazsa tekrar kan ver artmış mi bakalim. Bende 4 haziranda kan versemde çıksa bile 2 gün sonra tekrar verecekmisim düzenli artış varmi ona bakacaklarmış
Brsss _Hill_ benimde böyle çıkmıştı yumurtlamadan 11 gün sonra 34 haftalığız şuan umarım sağlıklıdır Allah kucağınıza almayı nasip etsin