Benim şuan oturduğum evde fırın yok gecen gün ablamla tlfnda konusurken ev kekinden laf açıldı ya evde annemin yaptığı benim yaptığım kekten bir dilim yer yüzüne bakmazdım şimdi olsa bir kalıp yerim sanki memlekete dönmeme 2 hafta kaldı sabrediyorum:) burda yap da yiyelim diyecek samimiyette kimse yok.
Öyle işte 🤷🏻♀️