Ayco dddy sizin kaç haftalık benimde nişanım geldi dunden beri hastanedeydim acıklık yok sancı cıkmadı gönderdiler bsnada carşamba gel dedi ama ben korkuyorum her idrara cıktıgımda kahverengi akıntı geliyo
Zehram Ayco dddy cnm bana da açıklık yok falan dedi bebeğin kilosu normal dedi kendi Dr ne gidecektim dün ama sabaha kadar kahverengi leke sonra az az su sızması yavaş yavaş artan sancılar la kendimi doğum hane de buldum
Ayco Zehram cnm bende şimdi hadtanedeyim yatışım yapıldı akşam sezeryana gircem bebegimşn suyu azalmış
Zehram dddy canım yazacam.insallah çünkü hepinize mutlaka şöyle yapın diyeceğim şeyler olacak .bu arada herkes Meryem Ana otunu kullanın hastahaneye gittiğimde 4 cm açıklık vardi
Denizbaytar Tolsel cnm Çarşamba yatışım olucak kendi sancım gelmezse suni sancı vericek dok 2 daha bekliycek
Denizbaytar dddy kendi sancımız gelir umarım suni sancıya gerek kalmaz Bende hiçbir belirti yok hala aynı ne nişan ne su ne ağrı 🤷🏻♀️ yarın son temizliği yapıcam hatta☺️