Asyammm12 bence bekleyin hayal kırıklığı yaşamamak için adetten üç dört gün önce bende test yaptım baya baya belirgin olan çizgi çıktı silikte olsa çok belliydi defalarca yaptım her gün yine çıktı kan verdim değerim düşüktü doktora göre gebelik yok dedi, şimdi adet oldum mu olucam diye bekliyorum en sağlıklisi bence adeti 5 6 gün geçince kan vermek tabi siz daha iyi bilirsiniz değer yükseldi mi yükselicek mi diye beklemek çok tedirgin ediyor 🥺