Asyammm12 Kızlar bugün 12 yı gecınce adet günüm oldu şimdi test yaptım ama beyaz çizgi çıktı hemen belirdi oda oda pozitif sayılır mı kaset test yaptım böyle hamileliğini öğrenen varmı
tazebiranne_hg04 Asyammm12 ben silik çizgi ile öğrendim hamile olduğumu adet günümde yapmıştım mutluresim.com dan testin resmini yükle daha net anlarız
Mrvnehir Asyammm12 ya ben bu teste pek güvenmiyorum 2 aylık hamileydim testi yaptım negatif cikti en iyisi kan testi
Asyammm12 tazebiranne_hg04 resimde belli olmuyor ya ama ben bakınca var önceden çok test yaptım hiç böyle çıkmamıştı beyaz çizgi var
Milkkk Asyammm12 var canım hayırlı olsun . Benimde böyle çıktı erken gebelik testinde biraz daha belirgin çıktı . Kan verdim 95 çıktı . Eğer gebelik olmasaydı o çizgi belirmezdi .
Mihrimahvuslat Asyammm12 senin yanında olduğu için sen daha iyi bilirsin canım hakkında hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻
Asyammm12 Denzs 5 saniye bile olmadan oda çıktı çizgiyle beklemedi bugün adet günüm adet olmazsam kan vericem