ozgetoozge ToDe 5 litre olmasa da bende bu yöntemi uyguluyorum. Çalışırken 8-5 mesaide 2 litre içme görevim var bitirmeden işten çıkmıyorum :) Sonra evde bardakla devam ediyorum ama eve de şişe almam lazm :))
ToDe ozgetoozge bende özellikle çalışırken bu yönteme başlamıştım cidden etkili oluyor :) eve de şişe aldığınız an tam bir düzen oturtmuş olursunuz ☺️
Aselsevde Dilarakr bende o kadar içemiyorum dr a dedim 3 litre icemesen de en az 2 litre iç dedi sizde biraz daha zorlayıp hiç değilse 2 litre içmeye çalışın