Selamlar, ben günde 5 litre içen biri olarak yazmak istedim ☺️ Doktor “ilk defa bir gebeye az su iç diyorum” demişti. Ben yıllardır nerede olsam yanımda şişe bulundururum. Bardakla içtiğim zamanlarda cidden çok az içiyorum. 1 litrelik ya da 2 litrelik bir şişeniz olsun ve kendinize limit koyun günde şu kadar dolduracağım bunu diye. Benim 2 tane 1 litrelik 1 tane de yarım litrelik şişem durur dolapta ve bunları günde birer kez doldururum mutlaka. Böylelikle hem ne içtiğimi biliyorum, hemde tamamlanacak bir görev gibi bakıp ay az içmişim diyip gün sonunda şişeyi kafama dikebilirim. Ve şişenizi yatak odası salon mutfak nereye giderseniz taşıyın, yanınızdan hiç ayırmayın yoksa unutacağınız kesin. Çok tokken ya da çok açken çok içince mide bulandırıyor, zamanlamaları kendinize göre ayarlarsınız artık. Umarım içebilirsiniz, çatlakları bile öyle çok etkiliyor ki, doktor sürekli göbeğime dokundukça şok oluyor hep nemli bir cildim olduğu için.