Berfin-bektass Bamyacik ![https://imgyukle.com/i/R0LRxb] Bu şekilde orijinal telefonumu alırken aldım.
mammaaa33 @“Bamyacik”#p22300606biz aldıktan sonra Apple a götürüp baktırdık orijinal öi diye çünkü her yerde sahtesi satılabiliyormuş