Çok merak ettiğim bişi var amacım yermek değil kimseyi, 2 li 3 lü 5 lü herneyse devletin bile ücretsiz testi , neden yapmıyorsunuz? Ben gen testi yaptırdıgım için gerek yok dedi dr ama neden yapmıyanlar var anlamıyorum sadece, bebege zararlımı? Yada size, sma , trizomi şu bu hepsi anne karnında bir iğne ile düzeliyor yada tedavi ile ama doğunca çaresiz kalıyor aile.. sma lı bebeklerin yardım çagrılarına mutlaka denk geliyorsunuzdur.. hep aklımda tek soru .. neden bakılmadı??? Devlet bu testleri ücretsiz yapıyor , ve diyorki bu testi yapıyorum ve sorun varsa çözümü var ama sen yapmassan hastalık çıkınca bana gelme karşılamam .. haksız da diyemiom … tek anlamadıgım niye yapılmıyor?