minikturtam1 bende çok problem yaşadım betam çok düşüktü öğrendiğimde,dış gebelik yok boş gebelik felan dediler ama hızla arttı çok şükür kese etrafında kanamam oldu düşücek zannettim çok stresliydim, bide mide bulantım koku hassasiyetim doğurana kadar geçmedi her günüm çok fenaydı… downlu olsaydıda doğururdum ben kuzumu evet biraz zor ama olsun napalım Allah nasip etmiş evladımı çok şükür..bu arada benim bebeğimde hep gününden küçük geldi 39.haftada doğurdum ama bacak boyu felan 37 çıkıyodu 3.100 ve 50 cm uzunluğunda geldi bebeğim ona kafayı takmayın yani ilerliyosa yerinde saymıyosa haftası felan bi sıkıntı çıkmaz Allahın izni ile