Kayzervilhem Evcilkoala ben dün öğrendim hamile olduğumu ☺️ 5 aylık da bir kızım var. Rabbim hayırlısını versin inşallah Allah yardımcım olsun 😬
HKclm Kayzervilhem ayyyy ne guzel cok sevindim sizin adiniza saglikla kucaginiza alin inallash. Bende hasretle bekliyorum pozitifi gormeye bana da nasip olur insallah 🤲
Asyammm12 HKclm ağrım yok şuan belime ağrı giriyor arada nadirende kasıklarım Bi kaç gün önce karnıma ağrı giriyordu şuan girmiyor
Semanur27-K Evcilkoala bat 24 canım ve 2 gün gecikmem var test yaptım hafif silik cizgi cıktı inş vardır
Tarciniko1998- Semanur27-K ya benimde bat 24 ovülasyondan önceki gün değerlendirmiştiö ama ovülasyonda değerlendirmedim öncesi full değerlendirildi ama ilk defada adetim gecikti iki gün ve arada olucam gibi ağrım oluyor sizin sonucunuzu merak ediyorum ya
kubra3891 Pozitif çıkan arkadaşlar adet belirtileriniz var mıydı ben sanki heran regl olacakmışım gibi hissediyorum bat 30 Mayıs
oznur-41 Bat 30 ama bugün adet oldum şaka gibi ilk defa erken geldi belirtiler olunca umutlanmıştım yine olmadı🥺
kubra3891 Semanur27-K ben 2 gün önce kan vermiştim ama 2 çıktı sonuç bugün ki testte negatif çıktı ama daha var diye umutla bekliyorum ağrılarım var sanki heran gelecekmiş gibi inşallah gelmez de bizde çok mutlu oluruz
Semanur27-K Tarciniko1998- valla canım bende bu ay ovilasyon denedim yaptım degerlendirdim ve ilk önce ovilasyon yaptım iki cizgi gördüm bide gebelik testi yapayım dedim onunda yaptım böle cıktı bnde anlamadım valla kan vermeyi beklicem ya az daha agrılarım var cünkü
HKclm Semanur27-K adet agrisi gibi agriniz var mi acaba. Her an gelicekmis gibi boyle. Benmde 2 gunum kaldi da