Cerennnn5858 Evcilkoala canım benım 28 bugün erken test yaptım cok silik çizgi cıkıyo gecen ay kimyasal gecirdim
Kayzervilhem Evcilkoala ben dün öğrendim hamile olduğumu ☺️ 5 aylık da bir kızım var. Rabbim hayırlısını versin inşallah Allah yardımcım olsun 😬
Ebrueylul18 Cerennnn5858 ya benimde 28canim ama erken gebelik testi yaptım negatif çıktı😓umitliydim oysa gecen ay kimyasal gebelik geçirdim
Cns22 Benim de bat 28 erken gebelik testi yaptım cook silik bir cizgi cikti yarin kan vermeyi düşünüyorum
Aly_1 Benimde bat 27 test yapmadım henüz ama midem bulanıyor baş dönmem var ovülasyona göre denedik bakalım sonuç ne olacak 🫢
Cns22 Cerennnn5858 resimde gözükmüyor canim telefonun isigiyla gölge gozukuyo belki de kuruma cizgisi bilmiyorum ki..
Adeka Benimde bat 29 23 ünde test yaptım 2 çizgi çıktı direk kan verdim beta 35 çıktı bugün tekrarlamak için gittim ama labarutor da sorun olduğu için veremedim çok da merak ediyorum sonucu acaba arttimi diye
Cerennnn5858 Cns22 sabah tekrarla varsa testin canım ben gene yaptım akşam gene silik çizgi var sabah tekrarlıcam
Evcilkoala Akıntınız ne durumda kızlar afedersiniz benden beyaz yumurta akı gibi uzayan akıntı geliyor normalde şeffaf olurdu
Aly_1 Evcilkoala Benim normalde öyle olurdu ama bu sefer daha farklı rakı beyazı gibi ve çok uzamayan kremsi bi kıvamı var herkes farklı belirtiler veriyormuş zaten o yüzden kafam karışıyor benimde
Cerennnn5858 HKclm 2. Gün once benımde negatifki kuzum dün cıktı ilk cok cok silikti. Adet günüm 28 i 16 sı çatlama oldu
HKclm Cerennnn5858 korkuyorum kuzum benimde 12 13 mayis yumurtlama 14 mayis catlama pazara kadar olmazsam kan vericem insallah yumurtlAmaya gore adetim degsiiyor cunku 27 28 gunde bir. Dua eder misin bana da 1 kimyasal 1 kurtajim var 🤲😔
Cerennnn5858 HKclm İnşallah hamilesindir kuzum❤️ Allah tez zamanda sevindirsin. Sende bana dua et yükselsin değerim gene kimyasal olmasın🙏🏻
HKclm Cerennnn5858 amin kuzum allah razi olsun. Saglikla kucagina nasip olsun insallah canim 🤲 rabbim kucagimizi bos birakmasin
Asyammm12 Benimde bugün adet günüm gecetest yaptım hayalet çizgi vardi inşallah adet olmam şuan gelen giden yok