Rabiaugur Nagihann71 benim 36 haftalıkken 3200 çıktı doktor iri dedi normal doğum yapamayabilirain şuan 38 ile uyumlu 40 haftada 4 kiloyu bulur dedi size normal mi dedi
Nagihann71 Rabiaugur doktora sorduğumda hocam normal doğum olarak mı gözüküyor dedi evet şuan normal doğum olarak gözüküyor dedi ilerleyen günlerde tekrar bakarız dedi ama doğuma kadar şeker yeme dedi doğumunu zorlaştırır dedi
gamzelianne16 Asya96 dün gittim 3800 olmus suan 37+3 olduk. Tabi tabi en başından belliydi sezaryen oluccam😊 ilk bebegim de de sezaryen oldum
Asya96 @"Rabiaugur"Bana da aynı şey söylendi erken doğum olursa anca o şekilde mi normal doğum yapma şansımız olabilir bu konuda fikriniz var mı?
Rabiaugur Asya96 aynen 40 ı bulmadan gelirse norma olur dedi ama 39 da sezeryan olabilirsin dedi bi hafta daha beklemeye karar verdik gelişim aynı devam ederse sezeryan olucam
Eminecak Nagihann71 valla maşallah 35 haftaligiz 2700 bizimki doktor gelişimi güzel dedi. Seninki önde gidiyor sağlıklı olsun da