Nagihann71 Normale göre 34 haftalik hamileyim ama ultrasyonda bebek 37 haftalık gozukuyor ve kilosu 3300 gram sizce normalmi
Abdusunannesi Nagihann71 üç hafta önde benimde iki hafta once cıktı kanda semere bakılacak sizinki biraz daha fazla doktor ne dedi
Hafize3536 Nagihann71 oy maşallah benimki 34 haftada 2500 cıktı baya ilerde doktorunuz bişey demiştir heralde size bazen sakıncalı oluyor bu durumlar die biliyorum
cgnduru Nagihann71 2 3 haftadan sonrası bildiğim riskli ama en iyisini doktor bilir tabiki risk görse soylerdi biraz tombik bebisin bu gidişle normal doğum ihtimali zorlasabilir ❤
Nagihann71 Abdusunannesi doktor sağlığında bi problem görmedi ama amniyotik sivil biraz fazla çıktı ondan dolayı bugün şeker yuklemesi yapıldı fazla şeker yeme o yuzden bu kadar kilo almış dedi
Mitra Nagihann71 merhabalar bebekte şeker olabilir mi acaba ? Umarım her şey yolundadır. Bizde 37+2 3350 kg 49 cm dedi doktor
Nagihann71 Mitra bilmiyorum ki doktor çok şeker yemiş olabilirsin ondan olmuştur dedi şeker yuklemesi yapıp kan verdim pazartesi sonuçlanacak inşallah bi sıkıntı çıkmaz
Nagihann71 Kaulse ben gerek duymamıştım simdide amniyon sıvısı yüksek çıkınca şekerden olabilir diyerek kan testine bakacaklar
gamzelianne16 34+3 te tam 3 kiloydu 37 haftalık bebek gibi dedi doktor 36+1 de gittim 3600 olmus dedi bakalım yarın kontrole gideceğiz ne dicek Cok iri dedi ama sakıncalı bisey görmedi
Nurayefem Nagihann71 bende 34+3 gunde gittigimde 3 kilo demisti ve usg de 36 hafta dedi ben sok oldum hemen islemleri yapalim gun veririz dedi nstye usgye tekrar girdim durumu iyi 10 gun sonra tekrar gel dedi devlet bu arada gittigm yer