Deletedmom_110 Esra111 yalnız değilsin canım bende hazırlamadim temizliği bekledim ben yarın ve cuma büyük temizliğim var önümüzdeki hafta da yıkayıp ütulemeye hastane çantalarını hazırlamaya başlıycam Koca göbekle gerçekten çok zor ama yavaş yavaş yapacaz artık 🌼
Mrsbockun Kucukburcu86 30+2 haftalığız ilk gebeliğim yatakta dönemiyorum belimin ağrısından bu hafta ayaklarım şişti birden ne yapacam bilmiyorum Allah yardımcımız olsun en çok düşündüğüm Temmuz sıcağında lohusalık nasıl geçecek 😫😂
Mrsbockun Kucukburcu86 bursada yaşıyorum havalar çok sıcak nemde var hergün duş alıyorum anca kendime geliyorum 😂
__izel9494__ Kucukburcu86 benimde ikinci gebeligim bende temmuz annesiyim 31 haftalık olduk dogumdan cok korkuyorum onun stresi var 🤭
__izel9494__ 1anne3bebe benimde ilk cocugum 7 yasında bende temmuz anneaiyim ve benimde bel agırılarım fena az kaldı diyorum ama allah hayırlı saglıklı dogumlar nasip etsin hepimize 🌸☺️
Siracinannesi 1anne3bebe ay ben çalışmıyorum ama yinede çok yoruluyorum evin işi hiç bitmiyor 😅 benim bu ikinci oğlum ama ilki benimde böyle değildi hiç ne ağrım oldu ne başka biseyim dediğin gibi sürekli geziyordum şimdi mutfağa gitsem ayağım ağrıyor 😅😂😂
mlssrn Kucukburcu86 benimde ikinci hamileliğim ondan stresliyiz bence😛😛 şaka bi yana ben çocuğumu bırakıp doğuma giricem diye stresliyim yoksa ilk doğumum çok rahat geçmişti çok şükür inşallah buda öyle olur
hasan__esra meltemkumsal16 benimde aynı şekilde canım yavaştan hazırlamaya başladım çok heyecanlıyım ama bi o kadarda stresliyim bir an önce doğmasını istiyorum
Gulusuguzell meltemkumsal16 ben de doğum 22 temuz görünüyor ya erkek birde daha bende çanta hazrlamadim 31+5 im
meltemkumsal16 Gulusuguzell benim hazir hersey hurcu falanda aldim ayrı ayrı yapcam 2 3 bisi kaldi lohusa pedi falan küçük şeyler onları da aldım mı tamamız🤗
Zeyneptml Kucukburcu86 Benim üçüncü gebeliğim. Hemde sezeryan olucak. Hiç sitres yapma. Kucağına alacağın günü düşün..
Kucukburcu86 Zeyneptml dün kontrolüm vardı benim şekerim dusuremiyorlar kg da almadım şu aya kadar aldığım kg 5 kg 35.hafta sezeryana alabilirim dedi doktorum dün moralim çok bozuldu şuan kızımın kg su 1460 sizce 35. Haftaya kadar toparlar mi 6 haftamız var 😶
Qwwertyvjh Kucukburcu86 31+5 teyiz 22 temmuz gözüküyor dedi doktor ama daha erken de olabilir dedi daha hiç çanta dolap hazırlamadım