Kızlar benim de ilk gebeliğim 32. Hafta bitti, bebeğim iki hafta kadar önde gidiyor, erken doğum için hiçbir sebep görünmüyor ama korkuyorum erken gelir de bayrama denk düşeriz diye doktorum beni yarı yolda bırakacak gibi hissediyorum bayrama denk gelirse 🫤 nst dediğimiz arkadaşa kaçıncı haftada başlıyoruz acaba biliyor musunuz?