Ysmndnz EsraBaykara bana ilk 2 3 gün sıkıntı olur dedi 3 gün ateş yaşadım ama şu son 3 gündürde kolumda şişme başladı cuma günü doktoruma gösteririm kolumu
Yaseminf Ysmndnz bende hiç bisey olmadı kolum bile agrimadi ama hemşire eger kolun siserse agrirsa kolonya ile soğuk kompres yap demişti kolonyayi buzlukta beklet demişti çok sistiyse bi gidin isterseniz baya yan etki yapmış sizde
Ysmndnz Yaseminf evet bayagı yan etki yaptı bende şuan saglık ocagında kimse yoktur o halde sabah erkenden giderim
Ysmndnz -MinikveAnnesi- bende ilk 3 gün senin semptomlarını yaşadım 3 gece sıtma geçirdim sonrası ateş geçti şişme ve ağrı başladı bıgün 8.gün
-MinikveAnnesi- Ysmndnz garip olan doktorlar aşı yapmaz diyorlar vücudum enfeksiyon varda o yüzden oluyor diye düşünüyorum
-MinikveAnnesi- Ysmndnz benim ilk vuruldugunda biraz agrı oldu sonrasında sızlamaya dönüştü cok şükür cok agri cekmedim
Htcnal Ysmndnz Aa neden oldu acaba ? Bende hicbir sey olmadi , ilk gun dokununca acidi sadece o kadar
Nissaam Ben hamileligimden bi kaç ay önce olmuştum vücut ağrısı halsizlik hafuf ates yaptı 4 gun sonrada vurulan yer sisti kipkirmizi oldu ağırdı hamilelikten hemen once vuruldum diyede doktorum gerek duymadi bidaha
btlbsr Ysmndnz ben bugün ikinci dozu vuruldum. İlk dozda kolumda biraz ağrı olmuştu ateşim çıktı ve aşırı halsizdim. İnşallah bunda öyle bir durum olmaz. O kolunuzu çok kullanmayın 2 günde su değirmeyin. Şifa olsun inşallah
Ysmndnz btlbsr bugün 9 gün oldu hala çok kötü gece gündüz agrıyor 2 gecedir agrısından uyuyamıyorum 😖
btlbsr Ysmndnz kolunuzun üzerine yatmayın çok da kullanmayın zamanla geçer benim yaklaşık iki hafta sonra normale dönmüştü biraz daha sıkın dişinizi