Benim ilk doz 4.ayda 2. Doz da 6.ayın içinde yapıldı. Toplam 5 doz ama 2 dozu hamilelikte oluyor hiç yaptırmadıysanız. 3. Dozum kasıma geliyor onda da bebek doğmuş oluyor zaten.
İlkinde ağrı ateş vs olmadı hiç. İkinci dozu bugün oldum hafif kolum ağrıyor yarıya kadar kaldırınca.
@Ysmndnz 4 gün sonra şişmesi normal mi sordunuz mu bunu? Altından birşey çıkmasın bir danışın derim .