Doga_deniz evet sağlık ocağı yapmıyormuş. Bugün yaptırdım düzende 44 TL dedi sigortam olduğu için 24 TL aldı şekerli su getirdi içtim 1 saat sonra kanımı aldılar 3 saat sonda sonucum çıktı temiz çıktı şükür 🙏 şehir hastanesinde düzenli gittiğim doktor yok o yüzden herhangi bi doktora şimdilik gösteremeyeceğim normal muaneye gittiğimde gösteririm içim rahat etsin diye yaptırdım açıkçası eğer belli doktorum varsa oraya yaptırıp sonucunu da gösterebilirsin ya da anlaşman varsa gittiğin hastanede de yaptırabilirsin ama yanına yiyecek bişey al kanı verir vermez hemen ye ben açlıktan çok zorlandım