Kızlar selam. 25+5 hastalığız kontrollere Ankara şehir hastanesine gidiyorum ama randevu bulamıyorum ve şeker yüklemesi yaptırmam gerekiyor. Düzen laboratuvarını aradım 50 gram için 44 TL dedi fiyat çok uygun geldi daha önce yaptıran var mı orada ? Ve yaptıranlar için soruyorum 50 gram yaptırdınız demi 75 veya 100 değil . Her hangi bi şeker tanısı yok çünkü o yüzden 50 yaptırayım dedim sizce kaç yaptırayım