Kızlar. Benım ilk gebeliğim bilmediğim için soruyorm. :) Bende calışıyorum. İzine 32 haftalıkken mi ayrılıyor. Kaç hafta. Raporlu oluyorsun birde. Dogumdan ne kdr süre sonra iş başı. Yapılıyor bir bilginix varmı internetten baktım cok sey. Yazıyor :)))