Nursag Kızlar çalışabilir raporunu tam 32. Haftanın ilk günü mü almak gerekiyor. Bu şekilde farklı görüşler var kafam karıştı beni de. Tam cumartesi gününe geliyor bir gün önce ya da sonra almam fark eder mi
Lizbonn Nursag Hayır illa 32’de gerekmiyor. Doktoruna söylersin 30. Haftada da olabilir 34de de olabilir
Bkyya Nursag öncesinde alamıyorsun canım benim doktorum vermemişti 32 de gel dedi 32+2 de aldım bende
Berglgzg @“Nursag” 32. nci haftanızda olmanız yetiyo gün fark etmiyor.🥰 ben 32+4 te çalışamaz raporu aldım
ipekelvanalparslan 32de çalışabilir alıp 34 -35de çalışamaz alabiliyor muyuz peki yoksa illa 37yi mi beklemek gerekiyor kızlar ?
Nursag ipekelvanalparslan kendini kötü hissettiğinde çalışabilir alsan da sonradan çalışamaz alabiliyorsun canım
ipekelvanalparslan Nursag ben önümüzdeki cuma 32+0 olucam çalışabilir almayı düşünüyorum ama iki üç hafta sonrasında çalışamaz istiycem 🤗
Bkyya Nursag bilemedim şimdi aslında muhasebecinize de danışabilirsin ama izin problemin yada devletteyse randevu problemin varsa bence 32 veya 32 den sonra gitmeye çalış garanti olur en azından
Acemianneee08 Nursag benimde o şekildeydi pazartesi günü aldım canım sorun olmadı . 32+2 de almış oldjm yani
ipekelvanalparslan mucizebebekkkkk hayır tabikide maaş yatmayacagi için devlet doğum parası veriyor zaten
Berglgzg @“Nursag” çalışamaz raporumu alalı 3 hafta oldu daha doğum yapmadım 34 günüm var ama süresiz verdiler. Doğumdan sonra da çalışmayı düşünmüyorum zaten☺️
Nursag Kızlar alo 170 çalışma bakanlığını aradım diyorlar ki 32 den sonra aldığınız her gün hak kaybı yaşarsınız 31+6 da rapor verilmesi ile ilgili kanunda bir ibare yok doktorunuz ile görüşün raporu düzenleyecek olan o diyorlar