Srkya annesinin_beybisi şişlik yok canım şu anlık olmamıştı da zaten bildiğin kilo oldu bende simitler oldu iç bacak sarktı🤧🤧
minigimherseyim seventhings merhaba ben 15+2 yim hiç kusmadım iyi geçti hiç kilo almadım daha yapısalda olabilir iki haftadır iştahım acık ama sürekli yemiyorum. Sizde gebelik sekeri veya baska birsey olabilir mi doktorunuz ne diyor ? Genelde ilk üç ay alınmaz ben almadım bundan sonra alırım heralde. Bence diyetisyenle calısın isterseniz düzelmezse. Kilo iyi bişey degil bebege zarar. Hamur işi tatlıdan kacının. Yürüyüş yapabilirsiniz
seventhings minigimherseyim yani ilk kan tahlilimde falan şekerim gayet iyiydi bilemiyorum gebelik şekeri nasıl oluyor sorarım doktoruma artık
tarcinnnn seventhings minigimherseyim bende gebelik şekeri vs de çıkmadı 14 haftaya kadar kilo almadım sonra bir açıldı pir açıldı yani 😂 ben 5. Ayımda aldım çoğu kiloyu. Tutamadım kendimi doymuyordum çünkü 🤭
minigimherseyim seventhings iştahın acıksa ondandır tutamıyosun kendini saglık sorunumuz olmasında ☺️
minigimherseyim tarcinnnn dogrudur cünkü üç ay bitti benimde iştahım acıldı sanırım bebek iyice bizden besleniyor cok cabuk acıkıyorum. 50 kiloyum bakalım nolcaz😂🤭 saglık olsunda herseyin hayırlısı🥰
atlasannesiiii seventhings seninle aynıyız bende 72 kiloyla hamile kaldım hiç bulantı kusma olmadi aşırı yemek de yemedim sadece tatlıdır kacirdigim ama sigarayı bıraktım ondan mı bilmiyorum kilo aldıkça sinir olup daha çok yedim sen benim gibi yapma sakın 28. Haftadayim 82 kilodayım ve diyetisyene başladım şuan stabil şekilde gidiyorum şekerim de yok ama tatlıya karşı hala zor duruyorum 🥴🥴
atlasannesiiii seventhings bence böyle düşünme imkanın varsa diyetisyene danış ama yoksa düzenli beslen kesinlikle yani sana söylüyorum ama kendimde zor uyguluyorum son aylar hep daha çok kilo alınır deniliyor işte ben ondan korkuyorum inşallah öyle olmadan dogurucaz bakalim
Denzk seventhings kendini biraz kontrol et canım 5-6 kg şimdiden fazla şekerli hamurişi yeme öğlenleri meyve ve yoğurt ye yani besin değeri yüksek ama kg aldırmayan şeyler ye ben şuan 37+4 üm toplam 10 kg aldım sayılır. O bile ağır geliyor çok erken kg alman için spor yap bol bol
Kubra_elif_ahmet seventhings Başlarda bu kadar kilo normal değil canım. Bende çok kilo aldım sonlara gelince düzeni bozdum biraz.. Öğüne başlamadan su iç yemeğin ortasında su iç baktım doymadın kalkmadan tekrar su iç bide açlık hissi geldiği zaman önce su iç eğer geçmezse o zaman bişeyler ye ama diyetisyene gönderir doktorun seni sanırım
Nursah34 Bende 17 haftalık oldum 5 kilo almışım banada çok geldi bide bende hiç mide bulantısı falan olmadı herhalde oyüzden herşeyi yiyorum maşallah 😂 engel olamıyorum kendime 🥺 doktor bişey demedi bunun için ama ne biliyim
seventhings Ya benim bi arkadasım var o benden bi hafta geride oda 7 8 kilo almıs mesela dikkat etmiyormuş benim vücudum aşırı ödem tutan bi vücut ondan da olabilir mi acaba?
Sehrbnon12 seventhings kız bende tam aksine yaaaa 6 kilo verdim bile yaaa iştahım bian önce açılsın da kusmiyim istiyorum
Ysmndnz 23 haftalık oldum 8 kg aldım bende haftaya şekerime bakılacak . Normalde hiç kilo alan bir yapım yoktur ama bu hızla artışın bir nedeni olmalı
seventhings Ysmndnz Benim yapım kilo almaya aşırı müsait işte o yüzden şekerden çok şüphelenmedim su içsem yarar bana o derece
star3star Ysmndnz sizinle aynı durumdayım bendr ikizlere hamileyim 23. haftamdayım bende 8 kiloyla devam ediyorum 20 kioyla bitirirsem ohh diycem
Sehrbnon12 seventhings ya ben prilam dr diye bi ilac var mide bulantısı için ama o bile fayda etmiyor doktorum ikiz gebelik oldugu için fazla olabilir dedi bilmiyorum iştahım yok yaaa