Ruveyda_baskapan Ayseee01 offff bende her sabah 7 de kalkıyorum yaaaaa işim yok derdim tasam yok 7 nedir yaa
Rabia344 Ayseee01 ya bende asla uyuyamıyorum 30+4 oldum Allahım Resmen her dk uyanıyorum falan en iyi uyuma şekli nasıl acaba 😞
nonparisienne Ben henüz 20 haftalığım, sağa sola yatmaktan bacağım çok ağrıyor, kalkıp tekrar yatıyorum ama uyuyamıyorum sabaha karşı dalıyorum tekrar ve geri uyanmam 10′u buluyor. Uyku düzeni diye bi şey kalmadı 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Emine003 Ayseee01 haftalar ilerledikçe öyle oluyo canım bak bende uyuyorum bir saat sonra geri uyaniyorum tam iyi uykum geldi diyorum uyuyorum sonra yine uyanıyorum sürekli bi uyuyorum bi uyaniyorum sabaha kadar ve hergün yorgun uyanıyorum artık nerdeyse bende 37+1 im canım