127383 Aksakal1907 normal de yapmak istiyorum doğum kilom hemen gider. Dikiş izi kalmaz sorun yaşamam hemen ayağa kalkarim diye ama normal doğuma cesaretim yok ya😁
Aksakal1907 @127383 aslında acı eşiği denen şey bende yüksek ama cesaret olmayınca acı eşiğin yüksek olsa ne olmasa ne 🤣🤣
127383 Aksakal1907 ben aciya dayanamam ya cok narinim😁 normal yapmak da istiyorum nasil olacak bilmem
Aksakal1907 @127383 sağlıkla alalım inşallah kucağımıza 🤗🤲 nasıl olduğu önemli değil ama yinede istediğimiz olsun 🤣🤣