Gizemsgumgum 2158 estrofem ve coraspin kalp atışını duyana kadar, prolutex 11. Haftaya kadar devam etti sonra onları bırakıp vitamininlere başladık. 🌸
2158 Gizemsgumgum bende estrofem ,coroaspirin ,progrstan tablet bide ignesi , oksapar igne kullanıyorum
Aksakal1907 @Marblingg doktorumdan o kadar memnunumki iyiki ona gitmişim diyorum doğru olan ne ise onu yapmıştır o kadar çok hastası varki hem yurt içi hemde yurtdışından bir sürü hastası var ticari amaçlı olsa hastane ücretini daha fazla isterlerdi
Sehrbnon12 Aksakal1907 bende yaşım 20 olmasına ragmen 2 adet dondurulmuş 5 gün embriyosu transfer edildi bana suan 11 haftalık ikizlerime hamileyim canım özel hastanede yaptırdım ve benim doktorum bünyesi kuvvetli oldugunu düşünen kadınlara yapıyor muş
Deletedmom_33 2158 Ben ama oğlum 11 gün sonra 4 aylık Ocak doğalı bugün doktorumuzu da ziyarete gittik ☺️🍀
Aksakal1907 @Sehrbnon12 benimki de özel klinikti bana açıklanamayan kısırlık dedikleri için tek koymuş olabilir bilemiyorum
Yusuf_41 Aksakal1907 genel adı o zaten canım tüp bebek neden yaptırmak isteniyor açıklanamayan kısırlık diyip geçiyorlar
Sehrbnon12 Aksakal1907 hımm bilemiyorum canım ama bazı özel hastanelerde yinede tek embriyo konuluyor yasal falan değil deniliyor canım hamilemisin suan
Yusuf_41 Aksakal1907 bende yaptırmıştım devlette üstelik tek gösterip iki tane enjekte ettiler eğer döllenmiş yumurta varsa kağıtta tek gösterdiler yaşa da bakmadılar neden öyle yapmışlar ki anlamadım