Kızlar bende transferimi bekliyorum inş.İkiz olayı 35 yas altında ilk denemede tek koyuyo muhabbeti yönetmelik evet,fakat bu senin tedavinle alakalı bir sürec doktorunuza bağlı yani.Benim bazı durumlardan dolayı mesela iki konulacak 35 yas altıyım ve ilk deneme geçerli sebepler olması gerekiyor buna doktor karar veriyor.Herkesin Rabbim gönlüne göre versib herkes çocuk sahibi olsun inş🙏