Tabi . Benim doğum acil sezaryen oldu . Doğum ücreti 6 bine yakındı ama biz tanıdık vesilesiyle 4 bin ödedik . Hemşireler hastane personeli gayet ilgililerdi. 1 gece kaldım . Epidural sezeryandi ama doktorum ameliyata başlarken korkudan sanırım canım acıdı dedim hafif narkoz vererek uyuttular . Bebeklerim 15 dk da eşimin yanına gitmişti . Ben 1 saate yakın içerde kalmışım . Ameliyat sonrası tansiyon düşüklüğü sebebiyle hemen kalkamadım . Ameliyat yeri ağrısından çok ilk gece gaz sancısı çektim o çok zordu .