Hilal-95 Guler123_ eşim 1 hafta izinliydi hepsini 1 haftada yaptı ama paranın yatması 1 ayı felan buldu çünkü 1 ay aşısını yaptırmaya götürdüğüm de parayı cekmıstım postaneden ordan hatırlıyorum 300 300 yattı bıze kımlık için gittiğinizde sorarsanız yardımcı olurlar sanıyorm
Bebegim_gulay Bu konuda detaylı açıklama yapacak olan var mı , kimler başvurabilir devletten mi özelden mi belge alınıyor SGK olup olmaması önemli mi diye
minikmucizem_21 Guler123_ alırsınız bende ev hanımıyım aldım İstanbul da yaşıyorsanız doğum yaptıktan sonra anne kartı çıkarın otobüs metro ücretsiz
Hilal-95 Sena1455 tabıkı ben calısmıyorum ama genede aldım 1 kerelık verılıyor zaten 300 lira bana yatan doğum parası eşimede süt parası yattı canm 600 lira bi para aldık