Guler123_ Kızlar ilk gebeliğim ve ev hanımıyım ve 37+5 haftalıgiz ilk çocuk için devlet 300 TL veriyorya onun başvurusu nasıl yapılıyor bilenler alanlar yardımcı olabilir mi
Hilal-95 Guler123_ hastaneden kağıt verılıyor o kağıtla eşim kaymakamlığa gitti sanırım oradan yatırıldı hem eşime hem bana yatırıldı
Gamze3458 Guler123_ bende ilk doğumumda almıştım eşim doğum belgesiyle kaymakaliga basvurmustu bana çocuk esimede süt parası yatmisti
minikmucizem_21 Guler123_ Birde süt parası var o hemen yatıyor ama doğum parası hemen yatmıyor başvuru yapmanız lazım
Hilal-95 Tospikannesiiiii evet kuzum öyle oldu bızımde eşim de bende aldık hastaneden yönlendirdik biz
Tospikannesiiiii Hilal-95 aynen bize de hastahane birini direk halletti öteki için evrak verdik Bi yere
Guler123_ minikmucizem_21 ama ben çalışan değilim gene süt parası ve ilk çocuk parası alabiliyor muyum
Hilal-95 Guler123_ tabı alıyosun bende çalısmadım aldım canm çalışan anneler daha farklı ödenek alıyor
minikmucizem_21 Guler123_ alırsınız bende ev hanımıyım aldım İstanbul da yaşıyorsanız doğum yaptıktan sonra anne kartı çıkarın otobüs metro ücretsiz