Benimde ALT değerim sınırda yani 45 çıkmış. Şuan 25. Haftamı dolduruyorum. Doktor şuan endişelenecek bir şey yok dedi vitamin ve kan hapını bırak haftaya tekrar kan ver bakalım banada telefondan haber verirsin çıkan sonucu dedi… ama daha 25 hafta çok erken ya değerim yükselirse de gebelik kolestazı olursam diye çok korkuyorum bebeği de alamazlar ki şuan daha çok erken :’((