Meral2158 bendede oldu bu kanama alani küçüktu bir hafta sonra benim kanamam oldu çok kastım kendimi is yaparken dus aldim fln filan ztn haftadw bir bana bir igne verdi simdilik sıkıntı yok kanama da yok alani da gitmiş tehlikem var hala igne kullanıyorum yeni yaptim hatta igneyi az önce 7+5 olduk kalbini de duyduk haftaya da kontrol var inşallah sağlıkla gelir bütün bebekler