Merhaba hanımlar 6+2 günlük hamileyim bugün karın ağrısı nedeniyle doktora gittim kese yanında kan birikintisi gördüm bana düşük tehlikesi de olabilir bebek keseye yerleşirken de oluşmuş olabilir dedi canım çok sıkıldı 😔 daha sonra bana progestan ilacı verdi aranızda kullanan var mı yardımcı olur musunuz lütfen 🙏🌸