Mavidunyamm cileklicookie maşallah 🧿 sağlıkla gelsin prenses 🌸 ay hiç sorma o sırt bacak ağrıları bende de çok var. Hele misafir gelince mahvoluyorum🤦🏻♀️
Sare19 Mavidunyamm bizde 20+2 olduk kızımla 😊 ikinci bebeğim henüz hiç bir hazırlığa başlamadım açıkçası daha vakit çok diye ultrasonda bir hafta önden gidiyor doğumu etkiler mi bilmiyorum ilk kızımda hep ultrasonla eşit gidiyordu da 🤭
Mavidunyamm Sare19 Bende başlamadım daha benimki ilk 🥰 İnşallah sağ salim kucağımıza alalım bebislerimizi 🙏
Sare19 Mavidunyamm amin en geç 34 de falan bitse iyi olur tedbir amaçlı tabi ben 40+2 de doğurmuştum o ayrı 😅
Nursah34 17+4 olduk daha detaylı için randevu almadım 🥰 araştıriyorum hala😊 ikili tarama testi yaptırmadım oyuzden detayliya girmeyi istiyorum 🧸
Nrglesim2 Mavidunyamm malesef 17 haftalıkken aldım randevu anca o tarihe verdiler randevu almak çok zor malesef
Novaa Mavidunyamm Bugün 20+3 teyiz. Bizim detaylı da pazartesi günü. Doktorunuz önemli değil dediyse dert etmeyin hiç😇 Plasenta öne yerleştiği için henüz hareketlerini hissetmiyorum.
Mavidunyamm Novaa Öyle olunca geç hissetmek normalmiş canım 🥰 inşallah sağ salim kucağımıza alalım bebislerimizi 🙏🤲
Haticeeklyc Bizde 19+3′üz ☺ Bu cuma ayrıntılı ultrason var, heyecanla bekliyorum minik oğlumu görmeyi 😍
Mavidunyamm Haticeeklyc nasıl geçti ayrıntılı ultrason canım. İnşallah güzel haberlerle cikmissindjr😍