Tospikannesiiiii Mavidunyamm bizde 17+5 olduk bugun 10 haziran da 20 haftalık iken giricem bende detaylıya en son kız dendi umarım degişmez 🙈
Svvl34 Mavidunyamm Benim kızım oluyor. 20.haftadayız, bu perşembe gideceğiz detaylı ultrasona. İnşallah güzel haberler alırız bizde sağlıkla kavuşalım canlarımıza..🙏🏻💕😍
Fidanmoon Mavidunyamm 18 hafta 2 günlügüz🥺💕 hipertansiyonum çok var korkuyorum biraz 🙏🏻 İnşAllah sapasağlam dünyaya getiririz bebişleri
Nrglesim2 Mavidunyamm uygulamada bizde 20+3 ama 21 haftalık olarak gdiyoruz ayın 9nda detaylıya gireceğiz inşallah miniğimle cinsiyetini de ozman öğreneceğiz
Ozlemslar Melekprenses merhaba aynıyız sizinle ama size doktor günmü verdi ayrıntılı için bize daha vermedide 7 haziranda kontrol için çağırdı sadece
Melekprenses Ozlemslar en son kontrolde 20. Haftadan itibaren ayrıntılı için randevu alabilirsin dedi başka doktor yapıyor çünkü sonucu bana göstermeye gel dedi.
Nrglesim2 Mavidunyamm malesef 17 haftalıkken aldım randevu anca o tarihe verdiler randevu almak çok zor malesef
Melekprenses Mavidunyamm evet canım önce sağlığı önemli sonra kız olsun istiyorum çok amin. Sağlıklı hayırlı evlat olsunlar..
ebruya yaa bende şuan 16+4 günlük oldu bebeğim normal doğum 7 kasım ama ben sezeryan olacağım için Ekim’de sizler benden hafta olarak baya ileridesiniz sizinde Ekim ama benim Ekim’in sonu olacak diye biliyorum
Efnanada Mavidunyamm 1 hafta sonra inşallah bizde detaylı ultrasona gireceğiz cinsiyetini henüz öğrenemedik yeni yeni kipirtilarini hissediyorum sağlıcakla kucağımiza alalım inşallah bebişlerimizi 💖
cileklicookie Mavidunyamm 19+2 canım bizim detayli 2 hafta sonra insallah. Hareketlerini hissediyorum 17den beri 2. Gebeliğim bu kiz bekliyoruz insallah. Bel agrim cok var sadece hele gun icinde biraz fazla yürüdüysem hareket ettiysem gece mahvediyor beni
Mavidunyamm cileklicookie maşallah 🧿 sağlıkla gelsin prenses 🌸 ay hiç sorma o sırt bacak ağrıları bende de çok var. Hele misafir gelince mahvoluyorum🤦🏻♀️
tugbamommm Mavidunyamm aynıyız bizde 20+3 olduk 🥰 ama ben detaylı yaptırmayı düşünmüyorum bebeğimin hareketlerini 1-2 kez hissettim tabi doğruysa onun haricinde karnıma kumanda falan koyup sallanmasını izliyorum heyecanla bekliyorum net hareketlerini ne zaman başlar acaba 🥰🥰
ozgetoozge Mavidunyamm bizde 18+6dayız. Bebek hareketlerini sanki hissediyorum çok minik minik. Ama emin olamıyorum bebeğim mi değil mi diye😋 Haftada detayli ultrason randevumuz. Insallah bir problem olmaz bebegimde cok korkuyorum annelik simdiden yuklendi😇😁