kubraselcuk kimyasal gebelik aynısını bende yaşadım 226 dan degerim 10.00 oldu 5 günde düşük yapmışım
Ve kanamam bittikten 28. Gün oğluma gebe oldugumu öğrendim hiç adet olmadan hamile kalmısım bide yıklardır istiyorduk Allah isterse heeşey oluyo hiç canını sıkma bide kendini kasma olsun diue akışına bırak işte o zaman oluyo ben düşükten sonfa uzun süre olmaz kafasına girdim olsun diye ne yumurtlama ne bişey bakmıcam dedim daha dişükten 28. Gün hiç adet olmadım düşün gene kalmısım Rabbim bizim içim en dogru zamanı biliyor emin ol kardeşim Rabbim sağlıklı sıhhatli hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah çok geçmşş olsun cnm