kubraselcuk 20 Mayıs’ta 98,19 olan değerim bugün 8,95 çıktı arkadaşlar ne diyorsunuz şimdi ne yapmam lazım gerçekten çok üzgünüm
Naziminverasi kubraselcuk geçmiş olsun kimyasal gebelik olmuş dr a danışın yol göstericektir büyük ihtimal kanamanız başlar bi iki güne üzülmeyin ama hemen arkasından sağlıklı gebelik oluyor çoğunlukla
annesinin_beybisi kubraselcuk kimyasal düşük canım bebegin daha oluşma aşamasında düşmüş cok üzücü biliyorum 2 kez yaşadım 😕 rabbim sağlıklı bir gebelik nasip etsin en yakin zamanda
Nehir-Poyraz kubraselcuk kimyasal gebelik canım adet olursun bi kaç güne. Çok geçmiş olsun üç kere yaşadım
kubraselcuk Naziminverasi yüksek beklerken bu sonucu görünce insan şok oluyor eşim çok sevinmisti en çok ona üzülüyorum
Naziminverasi kubraselcuk aynısını bende yaşadım ilk gebeliğimdi ve ailelerimize de söylemiştik çokkk yıkıcı evett ama ikinci ay tekrar hamile kaldım hem de eşinmde problem çıktı aşılama tek çare derlerken çok şükürr kendiliğinden olsu kimyasaldan sonra çabuk tutuyomuş ümitsiz olup kendini üzme elbette üzülceksin ama az üzül vakti değilmiş demekki ama güzel bi dr a gitmeni tavsiye ederim ❤️ Rabbim kısa zamanda nasip etsin sağlıklı gebelik inşallah 🙏
kubraselcuk Nehir-Poyraz inşallah hayırlısı olsun sizinde tüm gebelik belirtileri var mıydı ben göğüs hassasiyeti bel ağrısı kasıkta batma hepsini yaşadım
kubraselcuk Naziminverasi benimde ilk gebelikti iyi ki kimseye soylememisim sadece eşim çok heveslenmisti ona çok üzüldüm ama kısmet böyleymiş yarın hemen doktora gideceğim çok teşekkür ederim 🙏
Nehir-Poyraz kubraselcuk rica ederim ne demek ama kendini strese sokma ilkinde bende böyle olmuştm hevesim kursağımda kaldı gibi olmuştu ama peşine hemen yine hamile kaldım ha benim o peşpeşe olanlar kimyasaldı test yaptırdık pıhtılaşma varmış ilaç başladık o ay yine hemen peşne hamile kaldım onunda kalbi durdu kürtaj olmak zorunda kaldım hatta ikizlerdi birinde bebek oluşmadı birinin kalbi durdu. Kürtaj sonrasıda iki kere adet oldum hemen hamile kaldım şükür 25haftalık olduk. Sağlıksızsa öyle oluyo. O şekilde düşün canım ben kendimi öyle telkin ettim hep yoksa 4kayıp kaldırması zor
kubraselcuk Nehir-Poyraz Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin en önemlisi sağlıklı olması çok haklisiniz
Nehir-Poyraz kubraselcuk amiiin inşaallah sağlıksız gebeliğin arkası sağlıklıdır derler ve kimyasal gebelikde rahim tam kendini gebeliğe hazırlamışken bebek tutunmadığı için bebek ararmış peşine hemen hamile kalınırmış kendinizi çok üzmeyin bebek oluşmamışken olan bi durum sonuçta düşük bile değil o doktorlar düşükten saymıyor. Yaşayan biri olarak söylüyorum bunları. Tekrar çok geçmiş olsun inşaallah sonrası sağlıklı hamilelik olur. Eğer tekrarlarsa tıbbi genetikde test yaptırmanızı öneririm
kubraselcuk Nehir-Poyraz fakat henüz kanama başlamadı.. sizin kaç gün sonra başlamıştı 7 gün gecikme yaşadım.
Nomame kubraselcuk Ben de geçen ay kimyasal gebelik yaşadım. Bhcg’ nin düştüğünü öğrendikten sonra aşağı yukarı bir hafta geçtikten sonra birkaç gün hafif lekelenme oldu, sonrasında reglim başladı.