Fatma-onal Mersin şehir hastanesinde doğum yapan var mı odalar nasıl hangi doktora gidiyorsunuz ve gerçekten kaba azarlayan yoran hemşireler doktorlar oluyor mu söylenen kadar
Eslem_1 Fatma-onal orada doğum yapmadım tedavi görmedim ama farklı sebeplerden ötürü gidenlerin çok memnun olduğunu biliyorum çok da temiz nezih ve ilgili bir hastane diye biliyorum ..
Karpuzannesi Fatma-onal ben orda doğum yaptım gayet ilgililerdi tek kişilik odada kaldım cok da temizdi
Seda3309 Fatma-onal ya bu randevu bulmak sıkıntı mhrs den bulabilirsem iyi ama genelde çok zor bulunuyor sabah erkenden saat 6 da gidenler varmış sizin bilginiz varmı bu konuda
arenkus Fatma-onal doğum için değil fakat detaylı usg için gitmiştim. Mehmet Kaya’ya randevu almıştım. Harika ilgilendi hastası olmamama rağmen. Eğer Tarsus’ta olmasaydım kesin ona giderdim 🌸
Fatma-onal Eslem_1 bir kere gittim doktor odaya bir kaç hasta beraber aldı ve çok kötü davranmıştı sonra da gitmedim şimdi malum zamlardan dolayı acaba gitsem mi diyorum ama kararsızım
Eslem_1 Fatma-onal kadın doğumcu kötü davrandıysa gitmeyin ama başka bir kadın doğumcudan da randevu alabilirsiniz aynı hastanede sonuçta bir tane değildir
Fatma-onal Karpuzannesi hangi doktora gidiyordunuz acaba davranışları nasıldı normal mi sezeryan mı oldunuz süreçten bahseder misiniz
aylinnntrhn Karpuzannesi randevu alınamıyor kontrole gideceğim doğum için bilgi alacaktım ama nasıl randevu alıyorsunuz? yada randevusuz giriş var mı?
Karpuzannesi Fatma-onal Ahmet Selçuk oskay a gitmiştim şu an 3. Hamileliğim tekrar ona gidiorum cok memnunum hiç sert tepkileri yok rahatlıkla konusabilceginiz bi doktor sezeryan olmustum
Fatma-onal Karpuzannesi isteğe bağlı mı yaptı sezeryanı yoksa mecburi mi bir de doğuma kendi giriyor değil mi
Karpuzannesi Fatma-onal ilki isteğimiz dışında sezeryan oldu 2. De devamlı olarak hangi doktora giderseniz sezeryanı da o yapar ama acil den giriş yaparsanız o an hangi doktor varsa dogumunuzu o yaptırır
Karpuzannesi Seda3309 şehir hastanesinde de oluyor ama genellikle Toroslar Yenişehir semt polikliniğinde oluyor
Fatma-onal Seda3309 randevu meselesini bende duydum çok sıkıntıymış ama bir kere gittim dediğim gibi sonra hiç gitmedim o günde şansıma randevu bulmuştum
Seda3309 Fatma-onal valla ikili test yaptırdım deli gibi randevu arıyorum ama yok bulamadım olmadı bi gün sabah erkenden gidip bir deneyeceğim 😄
Fatma-onal Seda3309 bu çok sıkıntı ya bende hiç özelden vazgeçmesem mi diyorum özeldeki doktorum çok iyi çok ilgili istediğim saatte ulaşıyorum ve bana gerçekten çok yardımcı oldu gözüm kapalı güveniyorum şimdi devlet hastanesinde randevu bile sorun 😣
arenkus -MinikveAnnesi- ben acil olduğundan Mersin’de giymiştim Mehmet Kaya ya şehir hastanesinde memnun kaldım. Fakat kendi doktorum Tarsus medikalpark Münevver Kıral 🌸