ParildayanYildiz Kızlar ben yarın rahmimde perde olduğu için histeroskopi olucam sabah 8de yatışın yapılsın dedi doktorum gün içinde ameliyat olursun akşam çıkarsın dedi. Hastaneye giderken yanımda götürmem gereken birşey var mı tecrübeliler bilgi verebilir mi?
Mihrimahvuslat ParildayanYildiz perde durumun nasıl canım ileri derece mi çünkü bende de vardı aynı durum vardı 4 saat falan sürdü benim sabah 10 gibiydi yanlış hatırlamıyorsam öğlen falan çıktım kendime gelene kadar 3 4 güne yakın kaldım hastanede normal kıyafet falan götürmüştüm bide şunu sormayı kesin unutma doktorun baska hastası geldi bir perde ameliyatım var o zor dedi ismimi de söylemiş sen misin dedi evet dedim spiral de taktırmış iyileştikten sonra çocuk olmasın diye bunu sor spiral taktın mı diye belki senin doktor takmaz ama aklında bulunsun
nlycltk ParildayanYildiz benimde hem kalp şeklinde perde hemde üst kısmı basıktı histeroskopi olmuştum 1 saat anca olmuştur hemen çıkıyorsun zaten benim bişeye ihtiyacım olmadı ama yanında ped götürebilirsin istersen 🥰 benimde sprial takmıştı doktorum çabuk iyileşmesi için yaptığı yerin 1 ay takılı kalmıştı histeroskopi geçen sene Şubat olmuştum mayısta hamile kalmıştım şimdi 3 ay 15 günlük bebeğim yanımda uyuyor inşallah sana da şifa olur 🥰🥰
Umay255 ParildayanYildiz şuan hamileyim ama bnde olmuştum 2 saat sürdü birşey goturmedim sadece soda ve ayran mutlaka götür benim tansiyonum çok düştü ikisini karıştırıp icirmislerdi dilerim burda kim varsa bu acılarla mücadele edip evlat isteyen Rabbim hayırlısıyla hepimize nasip etsin bacilarim Rabbimden umut kesilmez 🤲🤲
Sedaaad Ben de olmuştum hiçbir şey götğrmedim yanımda onların giydirdiğiyle akşama kadar yattım zaten sonra kendi eşyalarımı giyip çıktım hastaneden
ParildayanYildiz Mihrimahvuslat teşekkür ederim canım bendeki perde ileri değil galiba çünkü doktorum 20 dakika yarım saat anca sürer akşamına çıkarsın dedi yinede spirali sorarım kuzum
Nurbanu60 gecmiş olsun canım bende o ameliyettan olmuştum yanında yedek kıyafet olsun bence, ben anestezi etkisiyle çok kusmuştum elbiselerim hep kötü olmuştu
ParildayanYildiz nlycltk MaşaAllah kuzum benim sağlıkla büyüt inşaAllah şuan küçük bir ameliyat olduğunu bilsemde çok korkuyorum ama belki daha kolay hamile kalırım hasretini çektiğim bebeğime kavuşurum diye heyecanlanıyorum bana dua eder misin bende anne olayım o duyguyu yaşamayı herseyden çok istiyorum
elifisik34 nlycltk peki dogumun normal dogummu sezeryan dogummu oldu. Ben bugun histeroskopi ameliyati oldugum icin normal dogumun benim icin risk oldugunu ogrendim
ParildayanYildiz Umay255 Allah razı olsun canım benim Rabbım bizlerin de yüzünü güldürsün inşallah çektiğimiz bu cefanın sefasıda yakın zamanda nasip olur inşaAllah 😭🤲
Trmerve ParildayanYildiz gerekli hiç birşey yok inanın çok kolay ben oldum yarım saat yattım kalktım kendimi iyi hissettim ağrısı sonrasında hafif oluyor ister istemez ped almanız yeterli olacak
nlycltk ParildayanYildiz bende çok bekledim hamile kaldım düşük oldu sonra doktor gezdik bilemedi en son bi doktor bulmuştuk o bildi ona oldum şükür operasyondan sonra tez zamanda kaldım hamile eğer sana da sprial takarsa çıktıktan sonra hemen ovilasyon testine başla takip et olmayınca da üzülme ben üzülüp ümidi kesmiştim dedim artık anne olamayacağım kendi kendime ama o ay kaldım stres de yapma ben o ay artık salmıştım olursa kaderine diye inşallah Allah sana da nasip eder 🥰
Umay255 ParildayanYildiz Amin kuzum amin 4 yıl bekledm herşeyi denedim tam peşini bıraktım hamile olduğumu öğrendim bir anda 🤲🤲
Trmerve ParildayanYildiz inşallah hiç birşey hissetmeden girip çıkar ve bebişinize sonrasında hemen kavuşursunuz
ParildayanYildiz Umay255 Rabbım sana bağışlasın canım benim daha 2 sene olmadı ama bu süre bile gözümde çok büyüdü Allah yardımcımız olsun