Sedef95 hiçbir şey anlamıyorsunuz kontrolde karşınıza çıkıyor açıkcası uzun bir süre zehirleme vs de olmuyormuş. Radyoloji raporuda aldıktan sonra (bu durumlarda sağlık bakanlığı 2. görüş istiyormuş) hemen ameliyata aldılar beni. Nasip diyorum bu yüzden Rabbim bilir herşeyi. Çok üzülmedik mi evet yıkılmıştım açıkcası ama doktorumda, bizimde belli bir yerden sonra yapabileceğimiz birşey olmuyor inan ki herşey Allah’ın işi dedi bana bebek gibi bakıp teselli etmişti ama kolay olmuyor tabi ki. Rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin 🙏 güzel düşünün güzel olsun diyelim 😊