Sedef95 kan pıhtılaşmasnı doktorlar çok farklı yanlş yorumluyor mthfr geni ise mesela bu kan pıhtılaşması değilmiş çoğu insanda normal dşnda çıkıyomuş ve sorun değilmiş,yurtdşndada bnu kan pıhtılşması saymıyolr,faktör 5 liden geninde normal dışındaysa o zaman kan pıhtılaşması var diyolr, ben oksapar ve coraspim kllnyrm daha önce düşük yaptm ilk 3 ay kullanlm dedi doktor hemde coraspin, çoğu insan doğuma kdr kullanyor coraspinn bi zararı yok,