Htcerdogn 35+1 de sancıyla nişanla acile geldim 3 cm açılma ile yatış verildi sonra 4 cm oldu sen dogurursun dediler doğumhaneye aldılar ama haftam çok küçük olduğu icin ne kadar dursa kar diyip serumlar ciğer gelistiriciler vuruldu sancım durduruldu ve şuan 4. Gün bekletiyoruz doğmasın diye 35+4 olduk dua edin gelişsin birazdaha en azından 37 38 görmek istiyorum ama beklermi bilmiyorum