Bccsn
Benimde 2 ci dogumum o kadar kolay oldu ki size anlatamam sancınız var ama abartılacak sekide degil 6 vm acılmaam olana kadar pek birşey hissetmedim o 6 cm bir anda vurdu heryeri inlettim ç evdeydim kocam beni hastaneye yetiştirene kadar aflamaktan sesim gitti
En ama en önemlisi ıkınma ben ilk dogumumda tecrubem vardı 3 kez ıkındım 4 de kucagıma verdiler