Guler123_ Tssemanur çok şükür bı sıkıntım yok tek sıkıntım tek başıma kalıyorum ve çok yorulmaya başladım 37 haftalığız
Merrygirl Tssemanur 🙄🙄🙄 hangisini saymakla başlasam diyormuşum 😂 bulantılar devam mide yanması tavan kasıktan giren sancılan sırt ağrısı başladı uykuya eğilim arttı 36+5 şuan cuma kontrol var bakalım neler olacak ama bizim kız aceleci dönmüştü geçen hafta zaten sende ne var ne yok
Htcerdogn Tssemanur valla ne sayıyım😂 35+5 te yatış verdiler 2 cm açıklık ve sancıyla. 3 gün yattım nişanımda geldi ama sancı düzensiz diye gönderdiler olursa gel dediler. Şuan 36+1 de evde bekliyorum ne zaman gelir diye😅😅
dml33 Tssemanur 36+2ym bnde yorgunluk oluyo kızım var bide onla uğraştıkça daha çok yoruluyorum kaşık agrisi oluyo sabahları özellikle perşembe kontrol var gün verick
Tssemanur Merrygirl valla canm beni de şu 2 gundur korkuttu. Dusta bir su geldi. Sonra umursamadim bir kaç saat sonrada kan geldi.Durur muyum hiç. Gittim hastaneye alttan muayene nst derken doktor dediki bu erken gelmek istiyor. Haydaaaaa. Ama net birsey demedi. Sonra bu gun kendi doktoruma gittim. Sancim yok bir şeyim yok bu arada. Adam yaşlı ama guzel anlatio. Dediki gelen su değil biriken idrar. Sen idrari yaptin sandın ama bir tarafta birikmiş o gelmiş. Kanda gelir hazirlik kanaması. İçim rahat etti. Sabahları da kasik agrim oluyor. O kadar da olur diolar
Tssemanur Htcerdogn ilk mi canım senin. Benim ilk ya ben pimpirikliyim biraz bu konuda beni de erken gelecek bu diyip eve yollamıştı. Alttan muayene yapti ama bir şey demedi. Kendi doktoruma göründüm o da stres yapma dedi.
momofkaan Tssemanur ben çantasıydı ütüsüydü son dakikaya bıraktım şimdi hem adet ağrısı gibi ince bir ağrıyla uğraşıyorum hem de ütü yapıyorum bugün şu çantayı kapatırsam çok iyi olacak 36+4 ve yarın randevumuz var
Galadriell Tssemanur Bende 35+2 haftalığım, dün kontrolum vardı oğlum pozisyonunu almış kanala doğru yönelmiş, 1cm de açıklık varmış, 2-3 haftaya gelebilie dedi doktor🤷♀️ Onun dışında şimdilik rahatım çok şükür, fazla zorlamıyor 🥰
Nistik Galadriell Bende 35 haftaligimde kontrole gittim bebegim tersmiş acaba bu haftadan sonra dönermi ya
dml33 Tssemanur yavastan doğum sancıları galiba artk normal normal doğum pozisyonunda itio mu napio kafayla😅