babysare Duygudikicidkc valla çevremde 2 akrabam ortada sebep yokken 32.haftada erken doğum yaptı haftamız aynıydı gözüm korktu benim de ne olacağı belli olmuyor diye yaptım canım artık iyi mi kötü mü bilemedim 😃
gozdebaybars Duygudikicidkc iyi yapmışsın canım 🥰 Allah sağ salim bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin🤲🏽
gozdebaybars Bebeklerinizin kilosu nasıl kızlar benim şekerim var ya bebeğim şuan 2350 grammış 34+0 da gittim doktora dün
babysare gozdebaybars 32+3 haftalıkken gitmiştim en son 2950 demişti doktor 34+1 yarın bakalım kaç dicek
babysare gozdebaybars aynen canım düzeltmedim sabah 34.haftanın kilosunu yazarken gördüm zaten anlaşılır herhalde demiştim ama yanlış anlaşılmış😀
babysare Kubos01 valla İlk hamileliğim diye mi yoksa ben mi pinpirikli biriymişim bilemiyorum herşey olabilir diye bakıyorum herşeye okeyim o bile başıma gelebilir gibi töbeler olsun🤣🤣