Mihrimahvuslat ins gece daha gelmedi ped koydum temiz hale daha bisey yok ıns çevirmez kimyasala artık yoruldum iyi şeylere ihtiyacımiZ var evimizi aldik arabamızı aldik tek istedigimizi sağlıklı hayırlı 1 tane evladımiz olsun 6 senelik evliyiz yaşım 29 eşim 36 tedavilerimizi olduk herşeyi yaptırdık bu doktorum tüp bebek doktoru kadın ne gerekiosa yapio bir sürü iğne ilacim serumlarim var ilerlesin diye ıns ilerler artik yarın belli olucak kan vericem düşmemiştir değerim ıns kan düşük önleyici ignemi vurdurcam birazdan da 🙏