Pijamaskeliler newbabyno2 yok kız ebrunun ovulasyon yanında hediye gönderdi 2 tane gebelik aman çıkmaz 5 gün kala dedim yaptım şok oldum şimdi kan verdim doktorum gel dedi kayıplarım var tedavi baslaticak iğne ilaç serumlar vs kullancam ilerlemesi için 🙏
Pijamaskeliler Mucizeannesi28 inşallah canım benim ya inşallah hale kan çıkmamış 8 de verdim test bekliyorum acayip ellerim.ayaklarim titrio kalbim sanki yerinden çıkıcak nabzım fena 🙈
Umay255 Pijamaskeliler kuzucum hayırlı olsun renklime 4 gün varken 15.83 le ogremdim kötüyü çağırma sürekli iyi olucak öyle düşün
Limonzeytin Pijamaskeliler daha az çıkar normal adetine kadar yükselr . 2günde bi gir sağlk ocağna kan ver en az 2kar artması lasım ordan anlarsn sağlıklı olp olmadğnı gönlnce olsn
Pijamaskeliler anneolmakzoramagulusuyeter değerim 14.90 çıkmış ıns kimyasal yaşamam tekrar 2 kere de onu yaşamıştım 🙄
Umay255 Pijamaskeliler bide renkline 5 gün var daha yüzlerde felan mi bekliyosun benim renklim 1 gün geçince 85 di 5 gün geçince de 423 felandi yani çok normal bi değer
Pijamaskeliler Gulcingezer 14.90 çıktı canım cuma tekrarla dedi heveslenme ama çokta dedi düşük diye daha öncede kötü şeyler oldu diye ıns yükselir sağlıklı çıkar 🙄
Umay255 Pijamaskeliler 🤣🤣 doktor bana 15.83 gebelik olmaz umutlanma düşük olcak dedi 10 haftama giricem bırak ya konuşsun oo Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz
Gulcingezer Pijamaskeliler hic oyle dusunme benim kaybettigm bebegmi 10.40 ile ogrenmistm baya da artmisti guzel dusun ins guzel olsn daha cok yeni
Pijamaskeliler Umay255 ayyy Allahım o kadar mutlu oldum ki başka arkadaşım da 11 çıktı şuan 5 aylık oldum dedi umut oldunuz resmen içime su serpildi 😍
Pijamaskeliler Umay255 benimki tam tersi oldu kanamam başladı bugün 60 di değer hemen iğnelere serumlara herşeye başladık ama şuan adetim geliyor bariz kimyasal oldu kesin ve net 3.kez bunuda yaşıyorum 😔
Gulcingezer Pijamaskeliler amin ins agir kaldirma biraz dikkat et folik asiye basla ins guzel olur hersey
Pijamaskeliler Gulcingezer onu uzun zamandır içiyorum multivitamin olrak suya karışımli vermişti hepsi içinde devam et ona dedi yürüyemedim eve geldim valla iğne batar gibi kasıklarım fena midem de bulanio hep şimdi yatıp uzanacağım sagol kuzum🌸💋💋💜