Esssssss Sehrbnon12 çok teşekkür ederim benim 4+1 im şu an dün 803 çıkmıştı annem ikiz. İçime çok doğuyor da ondan merak ettim wagolun 🤗🤗
Sehrbnon12 Esssssss ayy insallah canım bende beklemiyordum ama doktor 2 kese var diyince anlık şok yasadım aglamıstım baya rabbim isteyen herkese nasip etsin 🥰♥️😘
Sehrbnon12 Esssssss ben 3 yıl bekledim ameliyatlar rahim filimleri falan 20 yasına girdim ve en guzel hediye diyebilirim bana rabbim in 3 yıl mücadeleden sonra dualarım kabul oldu gercekten bu imtihan herseye bedeldi cıdden rabbim kimsenin kucagını bos bırakmasın ♥️😘
Esssssss newbabyno2 internetteki bilgilerin yalancısıyım. Boş gebelikte vs ilgisi olduguna göre bununla da vardir bence
Mine24 Sedaerbil çok tşk ederim benim de bulantı mide yanması çok inşallah Rabbim güç verir de bakarız bebeklerimize 🥰
Mine24 Sehrbnon12 aslen Elazığ liyim evet gelmiştim çok sevmiştim oraları Rabbim dualarımızı kabul etsin 🥰🤲 mucize bebekler
Busraah Mine24 bizde 7. Hafta falan tek yumurta ikizi olduğunu öğrendik. Şuan 10 hafta oldu çok şükür bulantı kusma yok ama bazen mide yanmam oluyor ve tüm etlerden soğudum görmek bile istemiyorum :(
Sehrbnon12 Mine24 balıklı gölde hz İbrahim s.a yerinde bolca dua etseydin rabbim tez vakitte kavustursun bebeklerimize
Mine24 Sehrbnon12 bende öyle oldu ama gerçekten hayran kaldım akşam da sıra gecelerine gitmiştik çok güzeldi ve hayatımda ilk defa ciğer yedim orda keşke daha fazla yeseydim diyom şimdi sadece o oldu çünkü çok lezzetliydi🥰😂
Sehrbnon12 Mine24 eşim ciğer ustası benim ve ben suan asla et yiyemiyorum midem cok bulanıyor yaa 11 haftalık oldum hala yiyemiyorum ne kırmızı et ne tavuk ne balık hic bisey yaa mide bulantısı iştahsızlık nasıl olacak hic bilmiyorum sende de oluyor mu