Caglaagr
Kızlar geçen bir soru sormuştum kan uyuşmazlığıyla ilgili, bugün kendim net cevabını aldım. Benim gibi soru işareti olan varsa aklında kalır diye söyliyim. Kan uyuşmazlığınız varsa (anne negatif, baba pozitif) 28. Haftada kan testi oluyosunuz testin sonucu negatif çıkarsa iğne yapılıyor. Aynı gün olmuyor yani sonuç hemen çıkmadığı için. Bana doktorum bir sonraki kontrole geldiğinde yaparız demişti 28-32 arası yapıyoruz demişti. Ben de bugün gittim 30+2 de yapıldı. Geçen hafta başka bir devlet hastanesine gitmiştim farklı bir ilçedeyim diye orada yapılmadı, hiç yapmıyorlarmış. Bazı doktorlar da 28. Haftada yapıyorlarmış sadece. Yani bu durumda olan varsa hastanesine doktoruna göre değişiyor. Aklınızda olsun.